Om Aalestrup Rideklub

Husk! Der er åben i kantinen onsdage kl. 17.00-20.30.

Aalestrup Heste- & Rideklub er en hyggelig klub midt i Vesthimmerland med nogle fantastiske rammer. Vi har 2 dejlige 20 x 60 ridehaller, skønne store og lyse stalde samt et stort foldområde. Vi har også solarium og et langt stisystem.

Hos os vægter vi god undervisning, hestevelfærd, plads til alle - og sjov sammen med hestene.

Rideklubben bor til leje hos Aalestrup Ridecenter, som ejer faciliteterne og også står for udlejningen af boksene. Rideklubben ledes af en bestyrelse, som sammen med ridelærerne og staldbestyrelsen gør vores bedste for at skabe de optimale rammer for vores sport.

Bestyrelsen afholder jævnligt bestyrelsesmøder. Har du noget, du gerne vil foreslå, aktiviteter/arrangementer eller andet, så kom endelig til bestyrelsen - vi vil gerne høre fra dig! Du kan finde kontaktoplysninger til bestyrelsen i menuen øverst på siden. Referaterne fra bestyrelsesmøderne har vi bestemt skal offentliggøres (dog undtaget personlige informationer) her på hjemmesiden. Du kan klikke ind på dem herunder: