Skip Navigation Links
Opret profil    |    Log ind

Stævner

Hvert år afholder Aalestrup Rideklub stævner for både store og små.

Info om stævnerne kan løbende ses i kalenderen på forsiden - beskrivelse af stævne kommer frem ved at holde musen over teksten. FAQ om stævner finder du længere nede på denne side.

Stævner 2017:

17.-19. februar: D-stævne - Dressur/Spring - Hest/Pony

30. juni - 2 juli: D-stævne - Dressur/Spring - Hest/Pony

27.-29. oktober: C-stævne - Spring - Hest

8.-10. december: C-stævne - Dressur - Hest

Stævner 2018:

23.-25. februar: D-stævne - Dressur/Spring - Hest/Pony

Rytter info

Her finder du FAQ oplysninger

Sekretariatet:
Er placeret i lokalet bag kantinen. Indgang gennem hal 1 og gennem kantinen. Sekretariatet åbner en 1 time før første start og lukker en ½ time efter sidste start. Der forefindes IKKE dankortautomat på Ridecenterets område, dog kan der betales med mobile pay.
Sekretariatets telefon under stævnet: tlf.: 40 35 63 66.

Kontakt til sekretariatet:
Sekretariatschef: Kirstina Gravesen
Tlf.: 40 35 63 66
Mail: aahr@outlook.dk

Telefonsvarer aflyttes ikke, send i stedet mail eller sms.

Opstaldning:
Opstaldning, der er bestilt forud,  har førsteprioritet. Der er mulighed for strøelse, hvilket er halm. Spåner kan købes hos staldansvarlig.
Opstaldning hele weekenden: 600 kr. Ankomst fra fredag kl. 18. Dagsboks: 400 kr.
Der kan lejes boks på timebasis: 50 kr. pr. time. Kontakt venligst Pernille Sondrup Andersen på tlf.: 20 89 97 77 eller mail pernille.sa@hotmail.com  Overføres til konto 2560 6880486819. Husk venligst at påføre navn.
Boksen SKAL tømmes, inden man forlader ridecenteret.

Forplejning:
Under hele stævnet kan der købes mad i rideklubbens kantine. Kantinen åbner en halv time før første start og lukker ½ time efter sidste start. Kantinen tilbyder morgenmad, kaffe, the, varm kakao, vand og sodavand og varme retter og frugt ud over traditionel kantinemad.

Yderligere information:
Opvarmning kan foregå indendørs i 20 x 60 m ridehal eller på udendørsbane.

Tilmelding via http://go.rideforbund.dk/

Manuel tilmelding (på mail: aahr@outlook.dk) tillægges gebyr på 50 kr.
Efteranmeldelse kun hvis tidsplanen tillader det. Efteranmeldelsesgebyr indbetales på konto med reg.nr. 2560 og konto nr. 688 04 86819
Tilmelding er først gældende ved indbetaling.